Visit Maldives je danes predstavil svojo prvo platformo za upravljanje navideznih dogodkov. Sodobna platforma, imenovana “Moji virtualni Maldivi”, bo povečala angažiranost in mreženje občinstva s povezovanjem udeležencev z vsega sveta prek gostujočih spletnih dogodkov, od virtualnih razstav, predstavitev poti, spletnih seminarjev do izobraževanj in tržnih dogodkov v živo, namenjenih tako turistični trgovini kot potrošnikom. Spletna oblika omogoča najvišjo dostopnost in enostavno navigacijo, kar udeležencem omogoča, da na naši robustni platformi izkusijo moč prenosa virtualnosti in njenih funkcij, kot so ujemanje z umetno inteligenco, pametna generacija potencialnih strank, navidezne kabine, hibridna orodja za vključevanje in mreženje, Real Časovna podpora, video klici v živo in besedilni klepet, zavarovani sestanki 1 na 1, video sestanki s skupno rabo zaslona, salon v omrežju (2, 4 ali 10 oseb), popolnoma zaščiten avditorij s klepetom v živo, anketa in vprašanja, neomejeno število udeležencev čas, poslujte v svojem časovnem pasu in lokalnem jeziku ter igrah in natečajih za daljše sodelovanje udeležencev.
Vsako področje platforme prikazuje edinstven čar Maldivov, predstavljen v 3D grafiki. Preddverje otoka na ploščadi prikazuje naravne lepote in edinstveno geografsko formacijo raztresenih otokov, obdanih s turkiznimi lagunami. Preddverje Isles usmerja na različna področja platforme. Konferenca Barefoot Beach, zasnovana v temi “film pod zvezdami”, je namenjena spletnim seminarjem, navideznim konferencam in prenosom v živo, razstavna dvorana Sunny side, ki jo navdihujejo nadvodne vile, pa navidezne razstave, podvodna mreža, ki prikazuje svetovno znane podvodne restavracije je namenjen individualnim sestankom med prireditvami, socialni zid za praktično interakcijo udeležencev med dogodki s komentarji in všečki ter tekmovalni prostor za žrebanje žrebanja. Poleg tega obstajajo še druge funkcije, kot so prevajalske storitve, interaktivne funkcije za sodelovanje in podporna funkcija, ki uporabnikom pomaga s pomočjo funkcije klepeta z lahkoto pri krmarjenju po platformi.

Prvi dogodek, ki smo ga gostili na Mojih virtualnih Maldivih, je bil seminar Webinar (1. seja), namenjen izobraževanju francoske potovalne trgovine o Maldivih v francoskem jeziku. Različne vrste virtualnih dogodkov, ki so namenjeni trgovini s potovanji in potrošnikom na ključnih ciljnih trgih, naj bi potekale skozi celo leto na My Virtual Maldives. Ti dogodki bodo ustvarili tudi priložnost za sodelovanje partnerjev turistične industrije na Maldivih, podobno kot pri drugih dejavnostih na spletu in zunaj njega, ki jih organizira Visit Maldives.
Potem ko je v času pandemije marketinške dejavnosti usmeril na digitalne platforme, je Visit Maldives izvedel uspešne spletne kampanje, s katerimi je potrošnike prek izjemnih vsebin spomnil, da sanjajo o Maldivih in pomirjajo ciljne trge s sporočilom, da so Maldivi ena najvarnejših destinacij za potovanje v tem obdobju. Digitalfirst strategija je v virtualnem svetu močno pripomogla k temu, da je pustila pečat na ciljnih trgih, kar se danes odraža v številu prihodov turistov.
Visit Maldives uporabljajo tradicionalne ter ustvarjalne in inovativne platforme ter sredstva za trženje Maldivov. Uvedba programa My Virtual Maldives je velik korak naprej pri trženju Maldivov kot turistične destinacije. Platforma bo nadaljevala trženjska prizadevanja za oživitev maldivskega turizma ob soočanju s pandemijo.