CROSSROADS Maldivi začeli tržno kampanjo za destinacijo v Rusiji

CROSSROADS Maldivi, prva destinacija na Maldivih za prosti čas, je začela tržno kampanjo za turiste iz Rusije.

Kampanja, ki se je začela skupaj z ELEPHANT PR, butično komunikacijsko agencijo s pisarnami v Moskvi in Londonu, bo poleg tiskovne skupine iz najvišjega življenjskega sloga Rusije začela vrsto dogovorov z nekaterimi ključnimi ruskimi mediji, zvezdniki in mnenjskimi voditelji, potovalni mediji v hotelih Hard Rock Hotel Maldives in SAii Lagoon Maldives – Curio Collection by Hilton.

“Resnično smo veseli, da smo začeli predstavljati tako fascinanten, ambiciozen projekt. Maldivi lahko zdaj ponudijo še veliko več: gostoljubnost, zabava in trgovina na drobno, pripeljani do vseobsegajoče destinacije, ki zaznamuje novo dobo razkošja v tej čudoviti državi, ki so jo tako radi imeli ruski popotniki.” je dejala Ekaterina Zemtsova, odgovorna partnerica ELEPHANT PR.

Rusija in države SND so letos med malviškimi vodilnimi trgi z izjemnim okrevanjem, v primerjavi z enakim obdobjem lani pa je ruski trg zrasel za + 119,4%, Uzbekistan pa za + 557%, Kazahstan za + 373% in Ukrajina za + 293% .

CROSSROADS Maldives ima dva hotela z življenjskim slogom, Hard Rock Hotel Maldives in SAii Lagoon Maldives – Curio Collection by Hilton, oba pa imata neposreden dostop do obsežnih objektov v marini @ CROSSROADS, 800-metrskem območju življenja in sprehodu po plaži, ki ponuja maloprodajo, zabavo in restavracije.

Objekti vključujejo pristanišče s 30 ležišči, opremljeno z vrhunskimi storitvami in ekskluzivnimi storitvami strežaja, Junior Club in kamp, ​​prireditveno dvorano CROSSROADS, center za odkrivanje Maldivov in center za odkrivanje morja – okolje in izobraževalno središče projekta.

CROSSROADS Maldives, izdelan iz zgodb iz preteklosti in namenjen navdihu sedanjosti, je naslednje poglavje v zgodbi o eni najbolj neverjetnih destinacij na svetu.