Maldivi so v letu 2021 sprejeli 1,3 milijona turistov, kljub številnim izzivom, s katerimi se soočajo letos zaradi pandemije Covid-19. Mejnik 1,3 milijona turističnega obiskovalca je bil dosežen 27. decembra 2021, v veliki meri zahvaljujoč trdemu delu in predanosti delavcev, vladnih agencij in deležnikov turistične industrije.
Na mednarodnem letališču Velana je potekala slovesnost, na kateri so pozdravili 1,3-milijontega obiskovalca Constantina Steliana Emila iz Romunije, ki je na Maldive prispel prek GullivAira. Pozdravil ga je glavni izvršni direktor in generalni direktor Maldivske korporacije za trženje in odnose z javnostmi (MMPRC/ Visit Maldives) Thoyyib Mohamed, uradniki ministrstva za turizem, priseljevanje in MACL. G. Emilu so v imenu MMPRC, Ministrstva za turizem in drugih deležnikov podelili posebna darila. To je drugi obisk gospoda Constantina Steliana Emila na Maldivih in ga spremljata zakonec in dva otroka.

Izvršni direktor in MD Thoyyib Mohamed sta pozdravila ta pomemben dosežek, da je skupno prizadevanje vseh deležnikov turistične industrije omogočilo Maldivom, da se prelevijo v novo normalno stanje in dosežejo te ter druge mejnike v letu 2021.
“Kljub vsem izzivom je bilo leto 2021 odlično leto za maldivski turistični sektor, saj je doseglo številne mejnike in prejelo številna priznanja in nagrade, med katerimi je bila tudi prestižni naslov World Travel Awards za vodilno destinacijo 2021. Doseganje 1,3 milijona obiskovalcev ni majhen dosežek, če upoštevamo, kako nestabilne so bile svetovne turistične razmere skozi vse leto. Vse to zahvaljujoč doslednemu in pogumnemu prizadevanju vseh delavcev na prvi liniji, vlade, ministrstev, MMPRC, drugih deležnikov, nevladnih organizacij in združenj. Za naslednje leto imamo veliko načrtov in upamo, da bomo v nadaljevanju prinesli še večje dosežke.”
Kot matično podjetje, odgovorno za trženje Maldivov kot destinacije v tujini, je MMPRC letos izvedel več kot 400 različnih marketinških aktivnosti na 24 svetovnih trgih, vključno s sejmi, predstavitvami, seznanitvenimi izleti, marketinškimi kampanjami, spletnimi seminarji in intervjuji. Največji dokaz uspeha teh dejavnosti je bil 16. december, saj so si Maldivi že drugo leto zapored zagotovili naziv ‘Glavna svetovna destinacija’.
Naslednje leto je tudi izjemno leto za obisk Maldivov – praznovanje zlatega jubileja turizma na Maldivih, z načrti za izvajanje novih in vznemirljivih dejavnosti skozi vse leto. MMPRC je načrtoval več kot 60 osebnih dogodkov, vključno s 17 sejmi, predstavitvami in dogodki, načrtovanimi za samo prvo četrtletje 2022.