Visit Maldives Sodeluje v prvem virtualnem ITB Berlin Virtual 2021

Visit Maldives sodeluje na ITB Berlin, enem vodilnih svetovnih sejmov potovanj in sejmov od 9. do 12. marca 2021. Dogodek je zaradi trenutne situacije covid-19 tako rekoč prvič v tem letu.

Štiridnevni dogodek predstavlja priložnost za mreženje z zainteresiranimi stranmi z vsega sveta in upravljanje srečanj na platformi z udeleženci ter vzpostavitev novih poslovnih povezav prek B2B srečanj. Zagotavlja tudi platformo za ohranjanje in krepitev prisotnosti destinacij ter promocijo Maldivov kot varnega zavetja za potovanje v tem izzivnem obdobju. Na tej prireditvi skupaj z destinacijo sodeluje 15 podjetij in 27 udeležencev.

Poleg tega bo na prireditvi 10. marca 2021 na spletnem mestu Visit Maldives potekala tiskovna konferenca v živo. Odbor bodo sestavljali dr. Abdulla Mausoom, minister za turizem, in g. kot varno zavetje popotnikov in zemljepisno destinacijo.

Da bi še bolj izboljšali prepoznavnost cilja, so pasovi na spletnem mestu ITB Berlin in objave v družbenih omrežjih z uradnih računov ITB Berlin promovirali udeležbo Maldivov en teden pred dogodkom. Članek o Maldivih kot idealni destinaciji za varna potovanja je bil objavljen na uradni spletni strani ITB Berlin e-novice z destinacijo, ki je navedena tudi med uradnimi sponzorji in partnerji.

Kljub globalni pandemiji so Maldivi leta 2020 sprejeli 555.494 potnikov in do februarja 2021 več kot 190.000 potnikov. Med številnimi aktivnostmi, načrtovanimi za preostanek leta, so kampanje v družabnih omrežjih, skupne tržne kampanje z globalnimi zainteresiranimi stranmi, seznanitvena potovanja in kampanje za prepoznavnost. Številne marketinške dejavnosti in strategije so bile preusmerjene tudi na digitalne platforme, da bi promovirali destinacijo in se hkrati prilagodili spreminjajočim se razmeram.

Uvedene so bile tudi druge pobude za nadaljnje povečanje prisotnosti na destinacijah, kot je program Maldives Border Miles. To je 1. januarja 2021 začelo podjetje Maldives Immigration kot prvi svetovni program zvestobe na potovanjih. Pričakovati je, da bo maldiviški turizem znatno spodbudil kot dodatno prednost pri promociji destinacije. Turisti so upravičeni tudi do paketa “Allied Inbound”, ki ga je Allied Insurance Company uvedla v sodelovanju z ministrstvom za turizem. Paket je sestavljen iz dveh možnosti, ki zajema zdravniške stroške, pristojbine za izolacijske prostore, pristojbine za nujni medicinski prevoz in pristojbine za vročitev po pozitivni diagnozi za COVID-19 turista med bivanjem na Maldivih.