Lily Hotels pozdravlja Desislava Gospodinova kot direktorja prodaje in trženja celotne skupine

Desislav Gospodinov je bil imenovan za direktorja skupine za prodajo in trženje (GDOSM) za dve nagrajeni luksuzni letovišči Lily Hotels, Hideaway Beach Resort & Spa in Lily Beach Resort & Spa. S seboj prinaša več kot 10 let izkušenj z vodenjem prodaje in mednarodne dosežke, ki se ujemajo z njimi po Evropi in Aziji.

Čeprav je visokošolsko izobraževanje obiskoval v Angliji, tako na Univerzi v Portsmouthu kot na Univerzi Cardiff Metropolitan, se je prav v Bolgariji začela kariera gospoda Desislava v gostinstvu. Od leta 2005 ima dokazane prodajne izkušnje z luksuznimi prizorišči in velikimi imeni, saj je več let delal v krajih, kot so Hilton, Starwood in Yastrebets v prestolnici Sofiji. Od višjega vodje prodaje do direktorja prodaje in trženja, pa tudi kot generalni direktor, gospod Desislav dobro pozna delovanje, dobiček in strategijo usmerjevalnega podjetja.

Ni sposoben samo za položaj GDOSM; je tudi znan obraz. G. Desislav je bil v obdobju 2015-2017 direktor prodaje in trženja v Lily Beach Resort & Spa. V teh dveh letih je gojil boljše spletno poslovanje, nadzoroval je ustvarjanje priljubljene mobilne aplikacije Lily Beach in pomagal diverzificirati celotni trg. Na te dosežke je zelo ponosen in je pustil trajen in pozitiven vpliv na podjetje.

Nazadnje je bil direktor področja prodaje podjetja Centara Hotels & Resorts, ki je nadziral njihova letovišča na Maldivih. Bil je odgovoren za prodajo njihovih maldivijskih posesti in vstop na nove trge v Aziji in Ameriki. Čeprav je imel sedež v Bangkoku in je užival ta položaj, mu otoško življenje na Maldivih ni bilo nikoli daleč od glave.

Zdaj, ko se je vrnil v polni moči, je gospod Desislav izrazil čisto navdušenje nad začetkom nove vloge. Čeprav sta Hideaway in Lily Beach zelo različna gostinska izdelka, nanj gleda kot na zabaven izziv – še posebej v tem obdobju nepredvidljivosti, ki jo povzroča pandemija. V obeh krajih je veliko odličnih lastnosti in pripravljen je z novimi perspektivami, da jih dvigne na višjo raven. G. Desislav s svojim razumevanjem preizkušenega modela Lily, poznavanjem upravljanja in znanjem o lastnostih namerava znova vzpostaviti trge, ki jih je prizadela pandemija, in povečati konkurenčno prednost blagovne znamke.

Lily Hotels sprejema novega (vendar ne tako novega) člana ekipe z odprtimi rokami in se veseli nadaljnjega sodelovanja, ki bo nadaljevalo točno tam, kjer so končali leta 2017.