Maldivi nadaljujejo globalno oglaševalsko kampanjo s CNN

Visit Maldives z CNN razširja tekočo globalno oglaševalsko kampanjo za nadaljnjo promocijo destinacije kot ene najbolj varnih destinacij za potovanje med pandemijo za turiste, ki nenehno iščejo novo mesto za počitnice. Glavni cilj te kampanje, ki se je sprva začela s ponovnim odpiranjem meja, je ohraniti Maldive kot vrhunsko destinacijo za popotnike v svetovnem merilu z digitalnimi in spletnimi komponentami kampanje, ki vključuje televizijske oglase, vinjete in pasice za digitalni prikaz na domači strani CNN.

Prva komponenta kampanje se je začela z lansiranjem vinjete “5 razlogov za ljubezen na Maldivih” in videoposnetkom, ki prikazuje luksuzno ponudbo destinacije, nato pa predstavitvijo “30 sekund mirnih Maldivov”, ki je pokazala mirnost destinacije. Cilj je bil vidno prikazan na vremenski uri CNN, ki v veliki meri doseže veliko občinstvo po vsem svetu.

V številnih kampanjah, ki jih je v preteklosti izvedel Visit Maldives, je bilo predstavljenih veliko lokalnih talentov in njihovih obrti. Letos in v preteklem letu je nekaj vrhunskih publikacij predstavilo profile teh nadarjenih posameznikov, ki izpopolnjujejo svoje obrti. V okviru tekoče kampanje s CNN je bil med dvema potapljačima, katerih edinstveno delo je čiščenje “oken” podvodne restavracije v letovišču Hurawalhi Island, predstavljen maldivijski kuhar Sobah, ki si prizadeva, da bi bila maldivijska kuhinja priznana po vsem svetu.

Kot drugi del te kampanje se je od tega tedna na CNN začela predvajati televizijska reklama z lokalnim zagovornikom okolja Shaaha Hashimom. Video prikazuje Maldive kot varno zatočišče in poudarja pomen zaščite občutljivega okolja. Prav tako pripoveduje o močni strasti do ohranjanja s strani Shaahe in občinstvu deli pomembno sporočilo.

Poleg tega je minister za turizem dr. Abdulla Mausoom nastopil na CNN-jevi prvi potezi in imel intervju z Richardom Questom. Med tem intervjujem so bili podrobno obravnavani ponudbeni paketi, vključno z delovnimi počitnicami, ki lahko delajo na daljavo, postopki testiranja, vpliv na turistično industrijo in nadaljnji koraki.

Kampanja s CNN je bila ena prvih svetovnih kampanj, ki se je začela po ponovnem odprtju meja. Visit Maldives še naprej izvaja več dejavnosti na ključnih trgih za promocijo Maldivov, v katerih je bilo v 22 državah izvedenih več kot 412 različnih tržnih dejavnosti. Nekateri med njimi vključujejo virtualne sejme, spletne seminarje, izlete FAM, spletne predstavitve, kampanje na prostem, kampanje za digitalne medije in še več. Sem spadajo opazne kampanje, kot so spletna razstava na Kitajskem, globalna oglaševalska kampanja s Skyscannerjem in svetovna medijska kampanja na različnih trgih. Začetek programa zvestobe Maldives Border Miles in zavezniške police vhodnega turističnega zavarovanja pomagata prizadevanjem za ponovno privabljanje popotnikov k ponovnemu odkrivanju Maldivov. Do 30. novembra 2020 so Maldivi zabeležili skupno 468.693 prihodov z različnih trgov, od ponovnega odprtja mej pa se prihodi počasi povečujejo s skupno 85.846 prihodi.